DSpace JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Browsing by Author Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
Showing results 1 to 13 of 13
Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
| 2008 | Eğitim fakültesi öğrencilerinin kullandıkları okuduğunu anlama stratejileri | Saracaloğlu, Asuman Seda; Çöğmen, Suna; TR41554; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 1-Jan-2010 | Eğitsel eleştiri modeli ile eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretim programının değerlendirilmesi: Bir durum çalışması | Saracaloğlu, Asuman Seda; Kumral, Orhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 1-Jan-2012 | İlköğretim kurumlarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri (Aydın ili örneği) | Yengin Sarpkaya, Pınar; Gören, Tuba; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 1-Jan-2012 | İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel değişime ilişkin görüşleri | Sarpkaya, Ruhi; Tekin, Nil Gülende; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 1-Jan-2014 | Kültürel materyallerle zenginleştirilmiş okuduğunu anlama öğretiminin öğrencilerin kelime hazineleri ve İngilizce dersi tutumuna etkisi | Saracaoğlu, Asuman Seda; Altın, Mehmet; TR192397; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2012 | Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik dersi başarıları ile derse ilişkin tutumları, eleştirel düşünme eğilimleri ve mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi | Koruklu, Nermin; Aksu, Gökhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2012 | Okuduğunu anlama stratejisi kullanımının, okuduğunu anlama becerisi, bilişsel farkındalık, okumaya yönelik tutum ve kalıcılığa etkisi | Saracaloğlu, Asuman Seda; Kanmaz, Ahmet; TR46763; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2012 | Okul öncesi ve ilköğretim öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri | Sarpkaya, Ruhi; Yılmaz Toplu, Nermin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2009 | Ortaöğretim dokuzuncu sınıf matematik ders kitabına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri | Türkoğlu, A. Adnan; Karaca Gün, Canan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2008 | Öğrenme stilleri: İlköğretim 6-8. sınıf öğrencilerine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması | Saracaloğlu, Asuman Seda; Sever, Ertan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 1-Jan-2012 | Öğretmen adaylarının uygulama öğretmenliği yeterliliklerine ilişkin görüşleri (Aydın ili örneği) | Yalın Uçar, Meltem; Coşkun, Ceren; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2008 | Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme ve ders çalışma stratejileri ile başarıları arasındaki ilişki | Saracaloğlu, Asuman Seda; Dural, Songül; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
| 2016 | Zümre öğretmenler kurulu çalışmalarının yönetim süreçleri açısından değerlendirilmesi | Sarpkaya, Pınar Yengin; Sertkaya, Fahri; TR145183; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |