DSpace JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Browsing by Author Öksüz, Cumali
Showing results 1 to 11 of 11
Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
| 1-Jan-2015 | Bağlamsal problemlerin çözümünde strateji öğretiminin öğrencilerin başarı ve tutumuna etkisi | Öksüz, Cumali; Önal, Ferat; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Bölümü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı |
| 1-Jan-2010 | Dinamik geometri yazılımı ile 5. sınıf çokgenler ve dörtgenler konularının kavratılması | Öksüz, Cumali; Galip, Genç; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı |
| 2017 | İlkokul matematik derslerinde bilmece kullanımının öğrencilerin başarı, tutum ve kalıcılık düzeyine etkisi | Öksüz, Cumali; Çobanoğlu, Mustafa; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı |
| 2016 | İlkokul matematik derslerinde şarkı kullanımının öğrencilerin başarı, tutum ve sözcük dağarcığı üzerindeki etkisi | Öksüz, Cumali; Tan, Nilüfer; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı |
| Jan-2010 | İlköğretim 1. sınıf matematik programına yönelik öğretmen görüşleri | Öksüz, Cumali; Çetin, Duygu; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Sınıf Öğretmenliği) Anabilim Dalı. |
| 1-Jan-2010 | İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin çokgenler ve dörtgenler konularındaki kavram yanılgılarının belirlenmesi | Öksüz, Cumali; Başışık, Hüseyin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı |
| 2011 | Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olay | Öksüz, Cumali; Uça, Sanem; TR16838; TR232734; Adnan Menderes Üniversitesi İlköğretim Bölümü |
| 1-Jan-2010 | Matematik öğretiminde işlem sırasının kavratılmasında yeni bir yaklaşım: Mnemoni | Öksüz, Cumali; Uça, Sanem; TR232734; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı |
| 2015 | Matematik tarihi kullanımının ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin akademik başarısı, hatırda tutma düzeyi ve motivasyonu üzerindeki etkileri. | Öksüz, Cumali; Ersoy, Ezgi; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı |
| 2019 | Öğrenci matematik günlüklerinin başarı, üstbilişsel farkındalık ve motivasyon düzeylerine etkisi: Karma yöntem deseni | Öksüz, Cumali; Kesebir, Gülcenur; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı |
| 1-Jan-2014 | Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin ders dışı matematik etkinliklerine ilişkin uyguladıkları geribildirimlerin akademik başarı ve tutuma etkisi | Öksüz, Cumali; Eraz, Gülçin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı |