Browsing by Author Çakır, Fatma

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2007Aydın ve İzmir'deki periton diyaliz hastalarının memnuniyet durumlarının değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışmaÇakır, Fatma; Köseoğlu, Pınar; TR18802
2023E-hizmet kalitesi ve e-hizmet telafi kalitesinin, e-sadakat oluşturmada etkisi, e-tatmin ve e-güvenin aracı rolü: E-alışveriş siteleri üzerine bir uygulamaÇakır, Fatma; Yaylagül, Şinasi; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2009İnternetin hizmet pazarlamasındaki yeri ve bankacılık sektöründe bir uygulamaÇakır, Fatma; Ünübol, Nurçin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2014Özel sağlık kuruluşlarında iç ve dış halkla ilişkiler uygulamalarına yönelik bir araştırmaÇakır, Fatma; Taşdelen, Mehmet; TR20862
1-Jan-2015Satış personelinin pazarlama etik anlayışının belirlenmesi: Aydın ilinde faaliyet gösteren teknoloji marketlerinde bir uygulamaÇakır, Fatma; Yaylagül, Şinasi; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2013Süpermarket sektöründeki mobil pazarlama uygulamalarının tüketici davranışlarına etkisi: Aydın örneğiÇakır, Fatma; Eru, Oya; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2017Tüketicilerin satın alma niyetinde sosyal medya pazarlamasının etkisi ve facebook üzerinde bir uygulamaÇakır, Fatma; Semih, Solak; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2014Tv dizilerinin destinasyon imajı üzerine etkisiÇakır, Fatma; TR150463; Adnan Menderes Üniversitesi Nazilli İİBF İşletme Bölümü