Browsing by Author Çakır, Engin

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
23-Nov-2021Bankacılık sektöründe olumsuz müşteri deneyimlerinin marka kaçınması ve olumsuz ağızdan ağıza iletişim üzerindeki etkisiÇakır, Engin; Çal, Yeliz; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
1-Jan-2015Bulanık çok kriterli karar verme yöntemlerinin Altı Sigma projeleri seçiminde uygulanmasıÖzdemir, Muhsin; Çakır, Engin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü, İşletme Anabilim Dalı
2016İşletmelerde oryantasyon eğitiminin örgütsel sinizme ve örgütsel bağlılığa etkisi Aydın OSB'de bir uygulamaÇakır, Engin; Kacır, Ümit; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
2020KOSGEB DESTEĞİ İLE İŞ KURAN GİRİŞİMCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLERİN SWARA YÖNTEMİ İLE ÖNCELİKLENDİRİLMESİ: Aydın İlinde Bir UygulamaÇakır, Engin; Bıyık, Tuğral; AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANA BİLİM DALI
2019Küresel marka yaratmada Turquality projesi: Bir sanayi işletmesinde uygulamaÇakır, Engin; Başaloğlu Gözlüklü, Canan; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
10-Nov-2021Postmodern dönemde deneyim ekonomisi ve turizm deneyimi unsurlarının memnuniyet ve sadakat ile ilişkisi: tema parkı ve otelinde konaklayan farklı kültürden ziyaretçiler üzerinde bir uygulamaÇakır, Engin; Akel, Gökhan; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
2017Tüketicilerin online anlık satın alma davranışlarının analizi: özel alışveriş siteleri üzerine bir uygulamaÇakır, Engin; Hocaoğlu, Gülbin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı