Browsing by Author Saracaloğlu, Asuman Seda

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 34 of 34 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2014Öğrencilerin ondalık kesirleri anlamlandırmasında gerçekçi matematik eğitimi kullanımı: Bir tasarı araştırmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Uça, Sanem; TR232734
2008Öğrenme stilleri: İlköğretim 6-8. sınıf öğrencilerine yönelik bir ölçek geliştirme çalışmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Sever, Ertan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
1-Jan-2009Öğretmen adaylarının düşünme stilleri profillerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dinçer, Beste; TR42077; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2008Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Gürsoy, Tuba; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
1-Jan-2013Öğretmen adaylarının sorgulama ve eleştirel düşünme becerilerinin öğretmen öz yeterlik düzeyine etkisiSaracaloğlu, Asuman Seda; Karademir, Çiğdem Aldan; TR150337
2012Öğretmenlerin bilgisayar özyeterlik inançları, teknolojiye yönelik tutumları, eğitsel internet kullanım özyeterlik inançları ile bilgi teknolojilerini kullanma düzeylerinin karşılaştırılmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Uça, Sanem; Candar, Mehmet Kazım; TR10981; TR232734; Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Ananbilim Dalı
23-Nov-2021Özbelirleme kuramı çerçevesinde lise öğrencilerinin matematik öğrenen özerkliği: bir karma desen araştırmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Can Yurt, Emine; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
2017Potansiyel gelişim alanı bağlamında bir eylem araştırması: öğrenme sorumluluğu, motivasyon ve başarıSaracaloğlu, Asuman Seda; Yakar, Ali; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı
2017Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ile sınav ve matematik kaygısı, matematiğe yönelik özyeterlik algısı arasındaki ilişkiSaracaloğlu, Asuman Seda; Delioğlu, Hatice Nurgül; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2008Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme ve ders çalışma stratejileri ile başarıları arasındaki ilişkiSaracaloğlu, Asuman Seda; Dural, Songül; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
1-Jan-2008Sınıf öğretmenlerinin ve sınıf öğretmeni adaylarının okuma ilgi ve alışkanlıklarının karşılaştırılmasıSaracaloğlu, Asuman Seda; Aslantürk, Elif; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2016TEOG sınavlarındaki matematik sorularının yenilenmiş bloom taksonomisi ve öğretim programına göre değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Yakacı, Didem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim, Dalı Eğitim Programları ve Öğretim Programı
2011Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin türkçe öğretimine yönelik tutumlarıSaracaloğlu, Asuman Seda; Karasakaloğlu, Nuri; Dedebali, Nurhak Cem; TR123794; Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
23-Nov-2021Türkiye’de turizm fakültesi turizm işletmeciliği bölümü programının değerlendirilmesiSaracaloğlu, Asuman Seda; Şimşek, Erkan Kadir; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı