Browsing by Author Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021Akış deneyimi: S-O-R paradigması temelinde online impulsif satın alma davranışıArmağan, Ece; Temel, Eren; 0000-0003-1938-4836; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2018Doğal kaynakların rekreasyonel amaçlı kullanımının ekonomik değerinin belirlenmesi: Pamukkale Örenyeri örneğiGündoğmuş, Mehmet Erdemir; Kalfa, Veli Rıza; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2018Kurumsal itibar algısının örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi: İYTE öğrencilerine yönelik araştırmaDemir, Sezgin; Bayar, Yılmaz; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2018Müşteri sadakatini güçlendirmede satış sonrası müşteri hizmetlerinin rolü: otomotiv sektöründe bir uygulamaÖzdemir, Abdullah; Yaşlı, Mehmet; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2018Örgütsel Adalet ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin kamu ve özel sektör çalışanları örneğinde araştırılmasıGündoğmuş, Mehmet Erdemir; Tokmak, Mutlu; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2018Sağlık turizminde algılanan değerin müşteri tatmini ve sadakatine etkisi: sağlık turistlerine yönelik bir araştırmaArmağan, Ece; Demirci, Çiğdem; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2018Tüketicilerin destinasyon seçimini etkileyen faktörlerin araştırılmasıSönmez, Feriştah; Tuna, Sakine; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı
2005Türkiye'nin rekabetçi üstünlüğüne üretici birliklerinin katkısı: Tariş örneğiUlu, Ahmet; Çetinkaya, Özlem; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı