Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Earsiv@Adu
Browsing by Author Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 21 to 40 of 50
< previous
next >
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2008
Lisans düzeyinde turizm eğitimi almakta olan öğrencilerin sektör ile ilgili tutumlarının mezuniyet sonrası kariyer seçimine etkisi
Ege, Zehra
;
Pehlivan, Rabiye
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2015
Marka bilinirliğinin tüketici satın alma kararına etkisi; Efes'i ziyaret etmek için gelen yabancı turistlere yönelik bir araştırma
Tandoğan, V. Uğur
;
Tokatlı, Deniz
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Jan-2008
Müşteri bağlılığının nedenleri ve sonuçları: Aktif seyahatçiler örneği
Yüksel, Atila
;
Keser, Elvan
;
TR148795
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013
Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırma
Karakaş Tandoğan, Gülnur
;
Özgür, Mesut
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2015
Online seyahat satın alma davranışında hedonik ve faydacı güdülerin etkisi üzerine bir araştırma
Karakaş Tandoğan, Gülnur
;
Avcı, Derya
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013
Otel işletmelerinde çalışanların örgütsel sinizm algılarının işten ayrılma niyetine etkisi
Güzel, Berrin
;
Erbil, Seval
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2012
Otel işletmelerinde örgütsel öğrenme ve bilgi paylaşımının hizmet inovasyon performansına etkisi: Kuşadası 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
Çolakoğlu, Ülker
;
Ayazlar, Gökhan
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016
Otel işletmelerinde psikolojik sözleşmeler ve işgörenlerin işe yönelik tutumları üzerindeki etkisi: Antalya 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
Çolakoğlu, Ülker
;
Aydın, Rabiye
;
TR16573
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016
Otel işletmelerinde sosyal medyanın müşteri e-sadakati üzerine etkisi: Facebook örneği
Çolakoğlu, Osman Eralp
;
Ercan, Fatih
;
TR21922
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2014
Otel işletmelerinin yiyecek içecek bölümü çalışanlarında tükenmişlik sendromu: Kuşadası örneği
Çolakoğlu, Ülker
;
Kırkan, Meltem
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013
Örgütlerde bilgi yönetimi ve örgüt performansı ilişkisi: Sivil toplum kuruluşları örneği
Altunoğlu, Ali Ender
;
Doğan, Başak
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2014
Örgütsel bağlılık, örgütsel vatandaşlık davranışı ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişki: 4 ve 5 yıldızlı otel uygulaması
Güzel, Berrin
;
Arı, Güllü
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016
Örgütsel sinizm ve iş tatmini arasındaki ilişkiler: Aydın Turist Rehberleri Odası'na kayıtlı olan profesyonel turist rehberleri örneği
Şimşek, Gültekin
;
Arslan, Ayşe
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016
Bir rekabet stratejisi olarak farklılaşma: otel işletmeleri üzerine bir araştırma
Eğe, Zehra
;
Yılmaz, Ali İzzet
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2008
Replerin ekstra hizmet satış performansını etkileyen bireysel faktörlerin belirlenmesine yönelik bir uygulama
Çolakoğlu, Osman Eralp
;
Efendi, Ergün
;
TR149934
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011
Restoran işletmelerinde hizmet garantisi uygulamaları ve müşteri tercihlerine etkileri
Çolakoğlu, Osman
;
Kılınç, Olcay
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017
Seyahat acentalarında kriz yönetimi kapsamında 2016 turizm sezonunun değerlendirilmesi
Çolakoğlu, Osman Eralp
;
Kılıçdere, Sibel
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2010
Stratejik yönetim bakış açısıyla maliyet yönetimi kavramının incelenmesi ve bir bilgisayar işletmesinde uygulanması
Sönmez, Feriştah
;
Sabancı, Meral
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011
Sık uçan yolcu programlarının müşteri bağlılığı üzerine etkisi
Çolakoğlu, Osman E.
;
Artuğer, Savaş
;
TR34176
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011
Şikayet yönetimi: Müşteri işgören etkileşiminde sözsüz iletişim
Yüksel, Atila
;
Kılınç, Uğur
;
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı