Browsing by Author Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 50 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2008Lisans düzeyinde turizm eğitimi almakta olan öğrencilerin sektör ile ilgili tutumlarının mezuniyet sonrası kariyer seçimine etkisiEge, Zehra; Pehlivan, Rabiye; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2015Marka bilinirliğinin tüketici satın alma kararına etkisi; Efes'i ziyaret etmek için gelen yabancı turistlere yönelik bir araştırmaTandoğan, V. Uğur; Tokatlı, Deniz; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
Jan-2008Müşteri bağlılığının nedenleri ve sonuçları: Aktif seyahatçiler örneğiYüksel, Atila; Keser, Elvan; TR148795; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013Müşterilerin marka beklentileri ile marka sadakatlari arasındaki ilişki: Kuşadası'ında faaliyet gösteren restoranlar üzerine bir araştırmaKarakaş Tandoğan, Gülnur; Özgür, Mesut; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2015Online seyahat satın alma davranışında hedonik ve faydacı güdülerin etkisi üzerine bir araştırmaKarakaş Tandoğan, Gülnur; Avcı, Derya; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013Otel işletmelerinde çalışanların örgütsel sinizm algılarının işten ayrılma niyetine etkisiGüzel, Berrin; Erbil, Seval; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2012Otel işletmelerinde örgütsel öğrenme ve bilgi paylaşımının hizmet inovasyon performansına etkisi: Kuşadası 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırmaÇolakoğlu, Ülker; Ayazlar, Gökhan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016Otel işletmelerinde psikolojik sözleşmeler ve işgörenlerin işe yönelik tutumları üzerindeki etkisi: Antalya 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırmaÇolakoğlu, Ülker; Aydın, Rabiye; TR16573; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016Otel işletmelerinde sosyal medyanın müşteri e-sadakati üzerine etkisi: Facebook örneğiÇolakoğlu, Osman Eralp; Ercan, Fatih; TR21922; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2014Otel işletmelerinin yiyecek içecek bölümü çalışanlarında tükenmişlik sendromu: Kuşadası örneğiÇolakoğlu, Ülker; Kırkan, Meltem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2013Örgütlerde bilgi yönetimi ve örgüt performansı ilişkisi: Sivil toplum kuruluşları örneğiAltunoğlu, Ali Ender; Doğan, Başak; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2014Örgütsel bağlılık, örgütsel vatandaşlık davranışı ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişki: 4 ve 5 yıldızlı otel uygulamasıGüzel, Berrin; Arı, Güllü; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016Örgütsel sinizm ve iş tatmini arasındaki ilişkiler: Aydın Turist Rehberleri Odası'na kayıtlı olan profesyonel turist rehberleri örneğiŞimşek, Gültekin; Arslan, Ayşe; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2016Bir rekabet stratejisi olarak farklılaşma: otel işletmeleri üzerine bir araştırmaEğe, Zehra; Yılmaz, Ali İzzet; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2008Replerin ekstra hizmet satış performansını etkileyen bireysel faktörlerin belirlenmesine yönelik bir uygulamaÇolakoğlu, Osman Eralp; Efendi, Ergün; TR149934; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011Restoran işletmelerinde hizmet garantisi uygulamaları ve müşteri tercihlerine etkileriÇolakoğlu, Osman; Kılınç, Olcay; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017Seyahat acentalarında kriz yönetimi kapsamında 2016 turizm sezonunun değerlendirilmesiÇolakoğlu, Osman Eralp; Kılıçdere, Sibel; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2010Stratejik yönetim bakış açısıyla maliyet yönetimi kavramının incelenmesi ve bir bilgisayar işletmesinde uygulanmasıSönmez, Feriştah; Sabancı, Meral; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011Sık uçan yolcu programlarının müşteri bağlılığı üzerine etkisiÇolakoğlu, Osman E.; Artuğer, Savaş; TR34176; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2011Şikayet yönetimi: Müşteri işgören etkileşiminde sözsüz iletişimYüksel, Atila; Kılınç, Uğur; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı