Browsing by Author Öksüz, Cumali

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2015Bağlamsal problemlerin çözümünde strateji öğretiminin öğrencilerin başarı ve tutumuna etkisiÖksüz, Cumali; Önal, Ferat; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Bölümü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
1-Jan-2010Dinamik geometri yazılımı ile 5. sınıf çokgenler ve dörtgenler konularının kavratılmasıÖksüz, Cumali; Galip, Genç; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2017İlkokul matematik derslerinde bilmece kullanımının öğrencilerin başarı, tutum ve kalıcılık düzeyine etkisiÖksüz, Cumali; Çobanoğlu, Mustafa; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2016İlkokul matematik derslerinde şarkı kullanımının öğrencilerin başarı, tutum ve sözcük dağarcığı üzerindeki etkisiÖksüz, Cumali; Tan, Nilüfer; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
Jan-2010İlköğretim 1. sınıf matematik programına yönelik öğretmen görüşleriÖksüz, Cumali; Çetin, Duygu; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Sınıf Öğretmenliği) Anabilim Dalı.
1-Jan-2010İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin çokgenler ve dörtgenler konularındaki kavram yanılgılarının belirlenmesiÖksüz, Cumali; Başışık, Hüseyin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
2011Matematik dersinde probleme dayalı öğrenme üzerine bir örnek olayÖksüz, Cumali; Uça, Sanem; TR16838; TR232734; Adnan Menderes Üniversitesi İlköğretim Bölümü
1-Jan-2010Matematik öğretiminde işlem sırasının kavratılmasında yeni bir yaklaşım: MnemoniÖksüz, Cumali; Uça, Sanem; TR232734; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
2015Matematik tarihi kullanımının ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin akademik başarısı, hatırda tutma düzeyi ve motivasyonu üzerindeki etkileri.Öksüz, Cumali; Ersoy, Ezgi; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2019Öğrenci matematik günlüklerinin başarı, üstbilişsel farkındalık ve motivasyon düzeylerine etkisi: Karma yöntem deseniÖksüz, Cumali; Kesebir, Gülcenur; Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı
1-Jan-2014Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin ders dışı matematik etkinliklerine ilişkin uyguladıkları geribildirimlerin akademik başarı ve tutuma etkisiÖksüz, Cumali; Eraz, Gülçin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı