Browsing by Subject Sınıf Öğretmeni

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Bir 4. sınıf matematik dersinde sunulan öğrenme fırsatlarıAcar, Esin; Yılmaz, Aylin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2013Etkili sınıf yönetimi oluşturmada sınıf öğretmenlerinin yeni rollerinin nitel açısından incelenmesiErcoşkun, Muhammet Hanifi; Ada, Şükrü; TR37636; TR49396; Atatürk Üniversitesi, KKEF, İlköğretim Bölümü
1-Jan-2009Fen ve teknoloji dersinde çoklu zeka kuramı uygulamalarının sınıf öğretmeni görüşlerine göre değerlendirilmesi (Aydın ili örneği)Yenice, Nilgün; Yılmaz Kalaycı, İlke; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Sınıf Öğretmenliği) Anabilim Dalı
2012İlköğretim 1., 2. ve 3. sınıf öğretmenlerinin ilköğretim müzik dersi öğretim programı kazanımlarını gerçekleştirebilmeleri konusunda kendi yeterliklerine ilişkin görüşleri (Aydın ili örneği)Çilingir, Vasfi; Şentürk, Nezihe; TR150346; TR7653; Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
1-Jan-2009İlköğretim 3. sınıf hayat bilgisi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesiTürkoğlu, Adil; Tuncer, Özlem; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (İlköğretim) Anabilim Dalı
2017Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi: Efeler ilçe örneğiÖzsoy, Nesrin; Alkoç Sayan, Ayşe Nur; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2017Sınıf öğretmenlerinin müzelerin değer akaramadaki rolüne ilişkin görüşlerinin incelenmesiAladağ, Soner; Kuşçuoğlu, Gürkan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
2011Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin türkçe öğretimine yönelik tutumlarıSaracaloğlu, Asuman Seda; Karasakaloğlu, Nuri; Dedebali, Nurhak Cem; TR123794; Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü