Browsing by Subject Okul Öncesi Eğitim

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-201548 - 60 aylık çocuklar için Erken Sayı Değerlendirme Ölçeğinin geçerlik güvenirlik çalışmasıİnal Kızıltepe, Gözde; Yılmaz, Başak; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Okul Öncesi Öğretmenliği Bilim Dalı
201560-72 aylık çocukların değer eğitiminde öykü temelli yaratıcı drama yönteminin etkisiÖztürk Samur, Ayşe; Sözkesen, Ayşe; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
1-Jan-2015Çocuk ve yetişkin prososyallik ölçeklerinin geçerlik güvenirlik çalışması ve çocuk ile anne - baba prososyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesiÖztürk Samur, Ayşe; Bağcı, Burcu; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anablim Dalı, Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı
1-Jan-2008Drama temelli sosyal beceri eğitiminin 6 yaş çocuklarının sosyal ilişkiler ve işbirliği davranışlarına etkisiŞen, Servet; Aslan, Evin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
1-Jan-2015Ebeveyn destekli ilkokula hazırlık programının okul öncesi dönem çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluğuna etkisiKoçyiğit, Sezai; Karakuzu, Esra; TR185858; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Bölümü, Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı
2015Ebeveyn tutumları ile okul öncesi dönem çocuklarının davranış problemleri arasındaki ilişkide çocukların empati ve sosyal beceri düzeylerinin rolüYaşar, Kuzucu; Alkış, Betül; TR204160; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı
2017Erken sayı programının 48-60 aylık çocukların sayı kavramı gelişimine etkisiİnal Kızıltepe, Gözde; Nişan, Mustafa; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Anabilim Dalı, Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı
2015Okul öncesi dönem çocuklarında fiziksel ve ilişkisel saldırganlığın ebeveyn tutumları açısından incelenmesiÖztürk Samur, Ayşe; İkiz, Selin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı
1-Jan-2015Okul öncesi eğitim programında akıl yürütme becerilerinin yeri ve okul öncesi eğitim sınıflarında akıl yürütme becerilerinin desteklenmesinde örtük programın işleviTürkoğlu, Adil; Başara Baydilek, Nisa; TR150341; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Bilim Dalı
2013Okul öncesi kurumlarında eğitim ortamlarının düzenlenmesi ve donanımÖzkubat, Seda; TR240048; Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Öğretmeni
2014Okul öncesi kurumlarında eğitim ortamlarının düzenlenmesi ve donanımÖzkubat, Seda; Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Öğretmeni
2012Okul öncesi ve ilköğretim öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleriSarpkaya, Ruhi; Yılmaz Toplu, Nermin; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2013Proje yaklaşımı ve okul öncesi dönemdeki yeriÖzkubat, Seda; TR240048; Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Öğretmeni
2016Sosyal beceri ölçeğinin Türkçe formunun alternatif modellerinin incelenmesiTotan, Tarık; Karaşahin, Hafize; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı