Browsing by Subject Hizmet Kalitesi

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Duygusal emek faktörünün hizmet kalitesine etkisi: Kuşadası’ndaki dört ve beş yıldızlı otellere yönelik bir araştırmaÇolakoğlu, Ülker; Gündüz, İsmail; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2011Eğitim hizmetlerinde yerelleşme ve hizmet kalitesiMutioğlu, Halil; Özgen, Vildan; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstütüsü, Kamu Yönetimi Anabilim Dalı
1-Jan-2013Hizmet sektöründe hizmet kalitesinin ölçümü ve hizmet kalitesini etkileyen faktörler: Antalya' da hizmet kalitesi ölçümüne yönelik bir uygulamaŞenkayas, Hüseyin; Dalgıç, Ali; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,İşletme Anabilim Dalı
1-Jan-2013Konaklama işletmelerinde işgörenlerin hizmet kalitesi algılamaları: Sinop ilinde faaliyet gösteren konaklama işletmelerine yönelik bir uygulamaŞimşek, Güntekin; Keskin, Mehmet; Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
2017Sürdürülebilir gastronomi kapsamında yeşil restoranların hizmet kalitesi algısının grserv ile ölçümü : İstanbul örneğiÖzdoğan, Osman Nuri; Kurnaz, Alper; Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
1-Jan-2002Yerli turistlere paket tur düzenleyen seyahat acentalarında hizmet kalitesinin ölçülmesiÇolakoğlu, Osman E.; Güngör, Arzu